Автомобиль өндірісі технологияларының дамуымен, нарық үлесінің жаңа автомобильдермен, сондай-ақ Қытай автоөнеркәсіпінің маркаларымен ұлғаюымен, гибридті қондырғылардың, электр автомобильдерінің және іштен жану қозғалтқышы бар классикалық автомобильдердің танымалдылық деңгейінің жоғарылауымен, майларды ауыстыру пункттері қызметкерлерінің білімі мен дағдылары үнемі өсу мен дамуды талап етеді. Шынында да, күн сайын клиенттер арасында сіз аз танымал брендпен және ешқандай нұсқауларсыз және техникалық кітаптарсыз жаңа көлікті байқай аласыз. Мұндай жағдайларда, тіпті интернетте де, бұл көлікті пайдалану және техникалық қызмет көрсету туралы ақпарат сирек кездеседі. Үшінші тарап сайттарының форумдарындағы мақалалар мен мәлімдемелер үлкен күмән тудырады және оларды шындық деп атауға болмайды.
Мұндай жағдайға дайын болу үшін автомобиль әлемінің инновацияларының «қолын импульсте ұстау» және өндіруші зауыттың стандарттарына сәйкес автомобильдердің жұмысы мен қызмет көрсетуіне сенімді түрде жақындау үшін үнемі жаңа білімді игеру қажет.
Қазіргі уақытта біз Интернетте көптеген автокөлік иелерінің басын тез басып алған ойдан шығарылған ақпаратқа тап болдық. Сонымен қатар, мұндай мифтер сіздің бюджетіңізге теріс әсер етіп қана қоймайды, сонымен қатар көлік құралына орны толмас зиян келтіреді. Міне, олардың бірнешеуінің мысалы:
1. МИФ №1. Қозғалтқышты жуу - бұл қажеттілік.
Бұл автомобильдерге қызмет көрсету саласының мамандары бір жылдан астам уақыт бойы күресіп келе жатқан ең көп таралған мифтердің бірі.
Сонымен қатар, кез-келген жуу майының құрамында 66-67 градус Цельсий температурасында жанатын керосин бар, бұл қозғалтқыш науасында микрожарылысқа әкеледі. Осы детонацияға байланысты қозғалтқышта жиналатын кокстелген шөгінділер құлайды. Олар төгілгеннен кейін, олар торы бар май қабылдағышты бітеп тастайды. Осыған байланысты қозғалтқыш майлы аштыққа ұшырайды, бұл оның тез бұзылуына әкеледі.
Кәсіби өндірушілер ұсынған заманауи мотор майлары әдепкі бойынша жақсы жуу қасиеттерімен ерекшеленеді. Өйткені, қозғалтқыш майының үш негізгі қасиеті-қозғалтқышты тазарту, майлау және салқындату. Осыған байланысты, қозғалтқыштағы тығыздағыш ағып жатқанда немесе майды антифризмен жалпы радиаторларда, сондай-ақ басқа да сыртқы кірлерде араластырғанда, қозғалтқышты жуу кезінде туындауы мүмкін шұғыл қажеттіліксіз ұсынылмайды.
2. МИФ №2. Кәдімгі антифризді электр машиналарының тартқыш батареяларын салқындату жүйесіне құюға болады.
Біздің еліміздегі электр көліктері-көлік құралдарының ең зерттелмеген сегменті. Сондықтан форумдар мен сайттардан жинауға болатын ақпарат көбінесе жалған болып табылады. Іс жүзінде кейбір электромобиль иелері тарту батареяларының салқындатқыш сұйықтығын ауыстырған кезде осыған тап болды.
Кәсіби емес кеңесті тыңдап, жосықсыз кеңес алғаннан кейін жүйеге қарапайым антифриз құйылды, бұл диапазонның азаюына, батареялардың ісінуіне әкелді. Бірақ бұл болуы мүмкін ең жаман нәрсе емес. Егер батареяның тұтастығы бұзылса және оның электр өткізгіш қасиеттері бар антифризмен байланысы болса, өрт шығады. Интернетте электр машиналары бар бейнелер жеткілікті, олар өндірісте қолданылатын композициялар мен материалдарға байланысты қатты күйіп кетеді және оларды қарапайым құралдармен сөндіру мүмкін емес.
Сондықтан электр машиналарының тартқыш батареяларын салқындату жүйесі үшін тек арнайы ДИЭЛЕКТРЛІК сұйықтықты пайдалану қажет. Қазіргі уақытта әлемде конвейерден барлық электр машиналарына құйылатын сұйықтықты ресми түрде шығаратын бір ғана зауыт бар. Бұл зауыт Қазақстан Республикасының аумағында Lopal брендімен сұйық және майлау материалдарын сатады.
3. МИФ №3. 40 000 шақырым жүргеннен кейін электрокарь редукторларындағы майды бірінші рет ауыстыру.
Электр машиналарының иелері арасында кең таралған келесі миф. Ол арнайы шытырман оқиғалы қызметтермен іске қосылды немесе бұл электр көліктерінің редукторларының жұмыс принципін түсінудегі қателік – әлі толық белгісіз. Бірақ бұл өлімге әкелетін қателік деп айтуға болады.
Редуктор – бұл түрлендіргіш құрылғы. Бұл атау латынның reductor сөзінен шыққан, ол «артқа бұру», «кері бұру»деп аударылған. Автокөлікте редуктор қозғалтқыштан дөңгелектерге келетін моментті таратады және таратады. Редуктор дөңгелектердің айналу жылдамдығын төмендету және моментті арттыру үшін қолданылады. Оны пайдалану машинаның өнімділігін жақсартады және қозғалтқыш пен беріліс қорабындағы жүктемені азайтады. Бұл ішкі жану қозғалтқыштары бар автомобильдерге қатысты, мұнда айналу моменті біркелкі өседі және редуктор үлкен жүктемелерге ұшырамайды. Электромобильдерде бәрі басқаша. Электр қозғалтқыштарының арқасында жоғары момент бірден пайда болады. Осыған байланысты редукторлар үнемі жоғары жүктемеге ұшырайды. Зауыттан әлі сынақтан өтпеген жаңа электромобильдерде редукторларда қарқынды жүру кезінде 2000 шақырымнан кейін көп мөлшерде металл жоңқалары мен шаң пайда болады. Егер сіз оны уақытында байқамасаңыз, онда редукторды өзгерту қажет болуы мүмкін. Мұнда таңдау айқын: алғашқы 2000 шақырымнан кейін майды ауыстырыңыз немесе майды ауыстырумен салыстырғанда құны өте жоғары редукторды ауыстырыңыз. Сондай-ақ оның кептелу мүмкіндігі, бұл кенеттен тежеуге және көлікті басқаруды жоғалтуға әкелуі мүмкін.
4. МИФ №4. Автокөлік кондиционерін тек құю керек
Ыстық ауа-райында қолайлы температурасы бар көлікте ыңғайлы болудан басқа, денсаулығыңыз туралы ұмытпаңыз. Әсіресе, егер сізде балалар мен иммунитеті төмен адамдар жиі болса. Кондиционер қосылған кезде көшедегі ауамен бірге терек, жапырақтар, шаң мен кір сорылады. Кондиционер жұмыс істеп тұрған кезде буландырғыш мұзды болғандықтан, оған ылғал конденсацияланады, сонымен қатар ультракүлгін сәуле автомобиль панелінің астына түспейді. Бұл жағдайлар бактериялардың, саңырауқұлақтардың, зеңдердің және басқа микроорганизмдердің пайда болуы үшін өте қолайлы, олар салқындатылған ауамен бірге панельдерге, интерьердің қаптамаларына орналасады және жолаушылардың өкпесіне енеді. Ауа-райының жиі өзгеруі және температураның өзгеруі кезінде бұл жағдай нашарлайды және тіпті легионеллезге әкелуі мүмкін - «кондиционер» пневмониясы.
Кабинаның сүзгісін ауыстыру бұл мәселені шешуге көмектеспейді-бактериялар буландырғышта қалады. Жаңа сүзгіні орнатпас бұрын буландырғышты арнайы антисептикалық қосылыстармен міндетті түрде Бактерияға қарсы өңдеу қажет. Жылына екі рет бактерияға қарсы тазалауды жүргізу арқылы сіз көліктің салонына таза ауа ағынын қамтамасыз етіп қана қоймай, өзіңізді және жақындарыңызды ауыр сырқаттану қаупінен қорғайсыз. Бұл қызметті автосервистер мен майларды ауыстыру пункттерінің аз ғана саны ұсынады. Оларды қызмет көрсетер алдында «жасыл аймақ» арнайы жасыл аймағынан білу өте оңай. Антибактериалды емдеу автомобильдің салонында қауіпсіз болудың міндетті шарты болып табылады.
Бұл процедура Сіздің уақытыңыздың 15 минутынан артық алмайды.
Техникалық аспектілерді дұрыс түсіну және көлікті пайдалануға қатысты білімді қолдану үшін бұл мифтерді білу маңызды. Бұл көлік құралын қауіпсіз және сапалы пайдалануды қамтамасыз етеді.