Сұрақтар мен жауаптар
Батареяның электролит деңгейін үнемі тексеріп отыру, контактілерді коррозиядан тазарту және батареяның заряды аз болса, оны қайта зарядтау ұсынылады.
Қалыптардың тозу белгілеріне мыналар жатады: тежеу кезінде сықырлау немесе сықырлау, тежеу жолының ұлғаюы, тежегіш педальының дірілі және жастықшалардың қалыңдығы 3 мм-ден аз.
Орташа алғанда, жоспарлы техникалық қызмет көрсету жұмыс тізіміне байланысты 1-ден 3 сағатқа дейін созылады.
Кешенді диагностика қозғалтқышты, беріліс қорабын, суспензияны, тежегіш жүйесін, электрониканы, кондиционерлеу жүйесін және аккумулятордың күйін тексеруді қамтиды.
ГРМ белдігі әдетте әр 60 000-100 000 км жүгіріс сайын немесе 5 жыл жұмыс істегеннен кейін өзгереді, бірақ нақты аралық нұсқаулықта көрсетілген.
Түсіру/түйістіру - бұл дөңгелектердің дұрыс орналасуын қамтамасыз ету үшін олардың бұрыштарын реттеу. Процедура өңдеуді жақсартады, шиналардың тозуын азайтады және қауіпсіздікті арттырады.
Антифризді әр 2-3 жыл сайын немесе 50 000 км жүгірістен кейін өзгерту ұсынылады. Үнемі ауыстыру қозғалтқыштың қызып кетуіне және салқындату жүйесінің коррозиясына жол бермейді.
Ауа сүзгісі жұмыс жағдайына байланысты әр 15000-20000 км немесе жылына бір рет өзгертіледі.
Автокөлік диагностикасын жүргізу қажет. «Check Engine» индикаторы қозғалтқышқа, жанармай жүйесіне немесе электроникаға қатысты мәселелер туралы сигнал бере алады.
Аккумулятордың тозу белгілері: қозғалтқыштың әлсіз іске қосылуы, фаралардың күңгірт жарығы, электроника проблемалары және батареяның жасы 3-5 жастан асқан.
Ұшқындар кәдімгі шамдар үшін әр 30 000-50 000 км, ал иридий немесе платина үшін әр 80 000-100 000 км өзгереді.
Бұл тозған тежегіш дискілерге, бұрмаланған дөңгелектерге немесе суспензиядағы ақауларға байланысты болуы мүмкін.
Жанармай сүзгісін әр 40 000-60 000 км сайын ауыстырып отыру ұсынылады. Дизельді қозғалтқыштар үшін аралық аз болуы мүмкін.
Жүгіріс бойынша, нұсқаулықта көрсетілген ауыстыру аралығы немесе көзбен — егер май қараңғыланып, қалыңдаса.
Автоматты беріліс қорабы үшін — әрбір 60 000-80 000 км, механикалық үшін-әрбір 80 000-100 000 км немесе өндірушінің ережесі бойынша.
Май өзінің қасиеттерін жоғалтады, бұл қозғалтқыштың тозуына, қызып кетуіне және қатты бұзылуына әкеледі.
Антифриз әр 2-3 жыл сайын өзгереді (егер концентрат 5-7 жыл болса). Ауыстыру қажеттілігінің белгілері: түсінің өзгеруі, тұнбаның болуы, қозғалтқыштың қызып кетуі.
Қажет емес. Әр түрлі түстер мен типтегі антифриздер сәйкес келмеуі мүмкін, нәтижесінде тұнба пайда болады немесе салқындату нашарлайды.
Әр 40 000-60 000 км сайын немесе ластану пайда болған кезде және сұйықтықтың түсі өзгерген кезде өзгерту ұсынылады.
Ылғал сынағышын қолданыңыз. Сондай-ақ, сұйықтықты әр 2 жыл сайын немесе 40 000 км жүгірістен кейін өзгерту керек.
Ол ылғалды сіңіреді, бұл тежегіштердің тиімділігін төмендетеді және олардың істен шығуына әкелуі мүмкін.
Белгілер - рульді бұру кезіндегі шу, басқару қиын немесе сұйықтықтың қою түсі.
Кондиционердегі салқындатқыш газ бен май әр 2-3 жыл сайын немесе салқындату тиімділігі төмендеген кезде тексеріледі.
Салқындату тиімділігі төмендейді, жүйеде коррозия пайда болады, бұл қозғалтқыштың қызып кетуіне әкелуі мүмкін.
Әдетте әр 50 000-60 000 км сайын, бірақ нақты аралық автомобиль нұсқаулығында көрсетілген.
Процесс ескі сұйықтықты ағызуды, жүйені жууды және жаңа сұйықтықпен толтыруды қамтиды, бірақ бұл жұмысты мамандарға тапсырған дұрыс.
Белгілер - шу, редукторды ауыстыру, майдың түсін немесе иісін өзгерту.
40 000-60 000 км сайын немесе өндірушінің ұсыныстарына сәйкес.
Қыста аязсыз сұйықтық қолданылады, жазда ол жиі кездеседі. Қажет болған жағдайда сұйықтықты өзгерту керек.
Ауыстыру автоматты беріліс қорабындағы майды ауыстырумен бір уақытта жүзеге асырылады-әр 60 000-80 000 км.
Белгілер-салқындату тиімділігінің төмендеуі, компрессордан шыққан шу немесе салонда иістердің пайда болуы.
Қою түс ластануды көрсетеді, сұйықтықты ауыстыру керек. Әр 40 000 км сайын жағдайды тексеру ұсынылады.