Ақ Pontiac Grand Prix — көлік құралы ғана емес, дәуірдің өзіндік символына айналған көлік. Бұл седан көрнекті саяси қайраткер және Қазақ КСР Компартиясы Орталық Комитетінің бірінші хатшысы Дінмұхамед Ахмедұлы Қонаевқа тиесілі жалғыз көлік болып шықты.
Қазақ КСР басшысының қызметтік көлігі. Жоғары мәртебеге сәйкес Д. А. Қонаев тек ЗиС-115, газ-13 «Чайка», ЗИЛ-114, кейінірек ЗИЛ-4104 сияқты кеңестік өндірістегі өкілді автомобильдерді пайдаланды. Бұл лимузиндер Министрлер Кеңесінің гаражының балансында болды және оның жеке меншігі болған жоқ. Қонаев автокөлік жүргізушісі болған жоқ, өзі рульде отырған жоқ, бұл тапсырманы кәсіби жүргізушілерге тапсыруды жөн көрді. Қызметінен кеткеннен кейін де ол қарапайым және қарапайым өмірге адал болып, көліктерге қызығушылық танытпады. 1993 жылдың көктемінде есте қалған екі қазақстандық кәсіпкер Мұхтар Аухадиев пен Жанат Байқошқаров Дінмұхамед Ахмедұлына құрмет көрсетіп, оған жаңа Pontiac Grand Prix сыйлады. Бұл көлік Қонаевтың Қазақстан халқына сіңірген еңбегін мойындауды бейнелейтін ерекше сыйлық болды. Бесінші буын Pontiac Grand Prix 1988 жылдан бастап шығарылды және американдық стандарттар бойынша салыстырмалы түрде қол жетімді деп саналды. Қонаевқа сыйға тартылған нұсқасы шамамен 130 а.к. 3.1 литрлік V6 бензин қозғалтқышымен жабдықталған, 4 жылдамдықты автоматты беріліс қорабымен жұптастырылған және алдыңғы дөңгелектерге жетегі бар. Автокөліктің ерекшеліктері: автомобиль ұзындығы шамамен бес метр болатын төрт есікті седан болды. Оның дизайны ерекше ерекшеліктерімен ерекшеленді: тегіс сызықтары бар аэродинамикалық дене пішіндері. Кәдімгі радиатор торының орнына Мөлдір әйнектің артындағы фаралар. Жайлылық пен талғампаздықты көрсететін Бургундия велюр салоны. Бұл қасиеттер Grand Prix-ті өз уақытында практикалық және заманауи етті. Ол кеңестік өкілдік лимузиндермен сән-салтанатымен салыстыра алмаса да, автомобиль жұмсақ жүріспен және жоғары сенімділікпен ерекшеленді, оны Дінмұхамед Ахмедович ерекше бағалады. Автокөліктің тағдыры Д. А. Қонаев машинаны қысқа уақыт пайдаланды. 1993 жылы қайтыс болғаннан кейін көлік оның жиені Эльдар Қонаевқа берілді. Кейінірек ол өзінің ұлы туысын еске алуға шешім қабылдады және көлікті мұражайға сыйға тартты, ол бүгінде ең маңызды экспонаттардың бірі болып қала береді. Pontiac Grand Prix дәуірдің символы ретінде. Бұл көлік Дінмұхамед Қонаевтың өмірбаянының бір бөлігі ғана емес, сонымен бірге халықтың өз Көшбасшысына деген құрметінің символына айналды. Pontiac бренді 2010 жылы жұмысын тоқтатқанымен, Grand Prix моделі ХХ ғасырдың аяғында американдық автомобиль дизайнының бейнесі болып қала береді. Бүгінгі күні дәл осындай көлікті ұқсас күйде табу өте қиын, тіпті АҚШ-та да. Қонаевтың Pontiac Grand Prix жеке басының қарапайымдылығы мен көрнекті саясаткердің халықтық танылуын бейнелейтін Қазақстан тарихының ажырамас бөлігіне айналды.